• En
  • USOS
  • Rekrutacja
  • Domy studenckie
  • Wydawnictwo
  • Wynajem obiektów
  • Basen
  • Laboratorium
  • Biblioteka
  • Zamówienia publiczne
  • Telefony
  •  E-mail AWF
  •  BIP  
AKF w Krakowie - strona główna
Menu
  • Startinne www
      • Bieżące wiadomości
      • USOSwebdla wszystkich
      • Witryny internetowewitryny www związane z AWF
      • Wybory2024-2028
      • CoVid19
      • Mapa witryny
      • Artykuły archiwalne
  • o Uczelniwładze, kontakt
      • Kontaktwyszukiwarka, telefony
      • Historiagodło, tradycja
      • Władze Uczelnirektorzy, senat
      • Polityka Jakościi certyfikaty ISO
      • Kierunki studiów
      • Informacjestatut, doktorzy HC
      • Projekty unijnefundusze EU
      • Ochrona danychosobowych
      • Uczelniany SystemJakości Kształcenia
      • Strategia Rozwoju
      • Zgłoszenianaruszeń prawa
  • StrukturaUczelni
      • Dziekanaty» witryny wydziałów
      • Szkoła Doktorska
      • Studium Języków Obcychzespoły językowe
      • Biblioteka
      • Rada Naukowa
      • Centrum EdukacjiZawodowej
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Jednostki pozawydziałowerektor, prorektorzy
      • AdministracjaKanclerz, Kwestor
  • StudenciDNiSS-BS
      • Pomoc materialnastypendia, zapomogi
      • Informacjekredyty, różne
      • Studiarozkłady zajęć, regulaminy, odpłatności
      • Koło PCK i klub HDK
      • Kierunki studiów
      • Zajęcia tutoringowe
      • Koła naukowe
      • Koło PTTK
      • Inspektor BHP
      • Legia Akademicka
      • Pełnomocnik Rektorads. Osób Niepełnosprawnych
      • Biuro Karier
      • Pomoc psychologiczna
      • Domy studenckie
  • Naukai doktoranci
      • Informacje ogólnedla doktorantów
      • Dział Naukii Wydawnictw
      • Tryby postępowaniao nadanie stopni naukowych
      • ProjektyNCN oraz MEiN
      • Specjalizacjaw dziedzinie fizjoterapii
      • Pomoc materialnadla studentów i doktorantów
      • Studia doktoranckiena wydziale WFiS
      • Studia doktoranckiena wydziale RR
      • Centralne LaboratoriumNaukowo-Badawcze
      • Instytutowe Seminaria Naukowe
  • Pracownicydokumenty
      • Konferencjekonferencje, konkursy
      • Regionalna Inicjatywa Doskonałości - 1 edycja2024-2027
      • Więcej w INTRANECIEdostęp tylko z terenu AWF
      • Zasady punktacjiza działalność naukową
      • Dydaktyka
      • Pomoc psychologiczna
      • Dokumenty Sekcji Kadr
      • Inne dokumenty
      • Badania Naukowe
      • Publiczne dyskusjenad rozprawą doktorską
      • Kryteria ocenynauczycieli akademickich
      • PPK
  • Erasmus+PO WER, OLS
      • AktualnościErasmus+
      • EPS/ECHE
      • Info for incoming...
      • Dla studentów
      • Dla pracowników
      • Kontaktkoordynatorzy
      • umowy z uczelniami
      • formularzna studia 2025/26
      • formularz na praktyki 2024/25
      • formularzna B.I.P. 2024/25
      • statystyki
  • Sportolimpijczycy
      • Aktualności sportowe
      • Dokumenty AMM i AMP
      • Imprezy sportowe
      • Popularyzacja sportu
      • KS AZS-AWF Kraków
      • Trenerzy na Igrzyskach
      • Olimpijczycy z AWF
      • Archiwum artykułów
      • Narodowa Reprezentacja Akademicka
  • Galeriefilmy, zdjęcia
      • Zdjęcia9200+ zdjęć
      • Filmyo AWF w Krakowie
      • Podcasty
      • WF z AWF
      • Biegi narciarskiez Justyną Kowalczyk
      • Znak graficzny AKF
  • Rozkładyzajęć
  • Home /
  • Kompleksowy program rozwoju AWF

Kompleksowy program rozwoju AWF

O module

Rozpoczęcie rekrutacji na płatne staże zawodowe dla studentów Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu– edycja 2021-2022

Informujemy, że rozpoczęto proces rekrutacji na płatne staże zawodowe dla studentów  studiów stacjonarnych I stopnia  kierunku Sport oraz II stopnia kierunku Wychowanie Fizyczne w ramach projektu „Kompleksowy Program Rozwoju AWF w Krakowie szansą na zwiększenie potencjału uczelni w regionie” dofinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Staże realizowane w projekcie są praktycznymi, płatnymi śródrocznymi lub wakacyjnymi stażami skierowanymi do studentów trzeciego roku kierunku Sport oraz 1 roku kierunku Wychowanie Fizyczne. Wymiar stażu przewidzianego do odbycia przez Stażystę w projekcie wynosi 120 godz. zegarowych. Za wykonanie stażu w ww. wymiarze stażysta otrzyma wynagrodzenie w wysokości 2 220,00 zł brutto. Staże będą przeprowadzane w przedsiębiorstwach/podmiotach wybranych spośród dostępnej na Wydziale Wychowania Fizycznego i Sportu bazy danych/listy podmiotów, których działalność związana jest z kształceniem studentów na danym kierunku studiów. Możliwe jest również wskazanie przez kandydata na staż własnego, preferowanego przedsiębiorstwa/podmiotu, w którym to podmiocie dany student preferowałby realizację stażu w ramach projektu (pod warunkiem spełnienia przez takie przedsiębiorstwo/podmiot warunków określonych w dokumentacji projektu).

W ramach naboru na staże w roku akademickim 2021/2022 r. w projekcie przewidziano miejsce dla 39 osób. Rekrutacja i przyjmowanie zgłoszeń odbywać się będzie do dnia 30.XI.2021 r i może zostać wydłużona.

W załączeniu dokumenty związane z realizacją staży w ramach projektu. Szczegółowe informacje można uzyskać w Biurze Projektu, paw. III, pokój 318 lub pod numerem telefonu tel. 12-683-10-95.

załączone pliki ↷
Pobierz plik (regulamin.pdf)regulamin[ ][01]262 kB
Pobierz plik (zal_1_formularz zgloszeniowy.pdf)zał. 1 - formularz zgłoszeniowy[ ][02]259 kB
Pobierz plik (zal_2_oswiadczenie_przetwarzanie_danych.pdf)zał. 2 - oświdczenie dot. przetwarz. dane osobowe[ ][03]200 kB
Pobierz plik (zal_3_umowa_stazowa.pdf)zał. 3 - umowa stażowa trójstronna[ ][04]248 kB
Pobierz plik (zal_4_dziennik_stazu.pdf)zał 4 - dziennik stażu[ ][05]178 kB
Pobierz plik (zal_5_zaswiadczenie.pdf)zał. 5 - zaswiadczenie[ ][06]185 kB
Pobierz plik (zal_6_sprawozdanie_ze_stazu.pdf)zał. 6 - Sprawozdanie ze stażu[ ][07]188 kB
Pobierz plik (zal_7_rezygnacja z udziału w_module_stazowym.pdf)zał. 7 - rezygnacja ze stażu[ ][08]128 kB
Pobierz plik (lista obecnosci na stazu.pdf)lista obecnosci[ ][09]60 kB
Pobierz plik (Instrukcja dokumentowania i rozliczania wydatkow Stazysci.pdf)Instrukcja dokumentowania i rozliczania_Stażysci[ ][10]227 kB
Pobierz plik (wniosek o wyplate_refund wyd. za staz_student_2.xlsx)Wniosek o wyplate/refund. wydatkow za staż_Stażyści[ ][11]63 kB
Pobierz plik (Instrukcja dokumentowania i rozliczania wydatków Pracodawcy_uproszczona.pdf)Instrukcja dokumentowania i rozliczania wydatków_Pracodawcy[ ][12]236 kB
Pobierz plik (nota obciazeniowa_przyklad.pdf)nota_przyklad[ ][13]54 kB
Pobierz plik (oswiadczenie opiekun stazu fv bez lp.docx)Oświadczenia_opiekun stażu_pracownik[ ][14]11 kB
Pobierz plik (oswiadcz. opiekun stazu wlasciciel.docx)Oświadczenie_opiekun stażu_właściciel[ ][15]190 kB
Poprawiono: 02 listopada 2021

Rozpoczęcie rekrutacji na kurs „Manualne leczenie zaburzeń napięcia mięśniowego z elementami tapingu sztywnego” w roku akademickim 2022/2023

Rusza nabór na kurs  „Manualne leczenie zaburzeń napięcia mięśniowego z elementami tapingu sztywnego” dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego z 4 i 5 roku kierunku fizjoterapia. Program realizowany jest w ramach „Kompleksowego Programu Rozwoju AWF w Krakowie szansą na zwiększenie potencjału uczelni w regionie” (nr projektu POWR.03.05.00-00-ZR66/18). Informację o kursie można uzyskać dołączając do grupy na platformie Teams (https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aBJdTMdauc4XWugMUQM7YlgJaLgtJoHsENJFB9KSj8G01%40thread.tacv2/conversations?groupId=0a6a351e-9b10-4677-b699-f5e30bf3d3b2&tenantId=6e544def-6d9f-4563-9de9-711f1974684b).

Formularze zgłoszeniowe i oświadczenie uczestnika (znajdą Państwo w zakładce Pliki w wyżej wymienionej grupie) można składać wyłącznie u dr Agnieszki Kreski-Korus w pokoju 240 w Zespole Krytych Pływalni w następujących godzinach:

17 kwietnia 2023- 10.15- 13.00

18 kwietnia 2023 13.45-14.30

20 kwietnia 2023 10.30-12.00

21 kwietnia 2023 10.30-11.00

Poprawiono: 14 kwietnia 2023

O module

Moduł zakłada kompleksowe wzmocnienie kompetencji 123 studentów AWF w Krakowie w ciągu czterech lat w zakresie oczekiwań pracodawców i rynku pracy. Jednocześnie zakłada poszerzenie strategii wsparcia kompetencji uczelni w zakresie współpracy z pracodawcami i dostosowywania programów studiów do potrzeb współczesnego i przyszłego rynku pracy.

W ramach projektu zakładana jest realizacja kompleksowego programu wsparcia dla najlepszych studentów studiów o zajęcia rozszerzające ich program studiów i rozszerzające kwalifikacje w zakresie zgodnym z kierunkiem kształcenia. Wybrane do projektu formy wsparcia zostały szczegółowo przeanalizowane i zdefiniowane na podstawie ankiet i analiz losów absolwentów uczelni w ostatnich latach.

Wsparciem w projekcie objętych zostanie łącznie 9 grup szkoleniowych (po 2-3 grupy w każdym roku realizacji projektu), dla których przygotowano pakiet składający się z następujących elementów:

  • szkolenia certyfikowane (zgodnie z wykazem poniżej)
  • wizyty studyjne (6 godz.) i spotkania z pracodawcami (10 godz.)
  • praktyczne warsztaty ze specjalistami z danej dziedziny (24 godz.)
  • warsztaty przedsiębiorczości (10 godz.)

Dodatkowo w projekcie realizowane będzie działanie polegające na przeprowadzeniu szczegółowego bilans kompetencji uczestników na początku i na zakończeniu projektu.

Realizacja projektu przyczyni się do podniesienia poprzez ww. elementy wsparcia oczekiwanych przez pracodawców dodatkowych kompetencji związanych z podjęciem pracy,  powiązanych bezpośrednio z zakresem wiedzy, umiejętnościami i kompetencjami społecznymi uzyskanymi przez studenta w procesie kształcenia.

+ - Grupa docelowa projektu: Click to collapse

Studenci czterech ostatnich semestrów kształcenia na studiach I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie z Wydziałów Wychowanie Fizyczne i Sport (WFiS), Turystyka i Rekreacja (TiR), Rehabilitacja Ruchowa (RR). Dane kursy są dedykowane do danych kierunków studiów/danych wydziałów

+ - Warunki uczestnictwa: Click to collapse

Studenci chcący brać udział we wsparciu muszą spełniać wszystkie poniższe warunki:

  • Być studentem czterech ostatnich semestrów kształcenia studiów I lub II stopnia (licencjackie, magisterskie);
  • Mieć zaliczone wszystkie przedmioty ujęte w planach studiów poprzedniego semestru w terminie regulaminowym;
  • Złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy wraz z oświadczeniem;
  • Dostarczyć wszystkie niezbędne dokumenty celem przeprowadzenia rekrutacji.

 

ZADANIA:

+ - Szkolenia certyfikowane: Click to collapse

W ramach projektu zorganizowane zostaną szkolenia certyfikowane, z dziedzin bezpośrednio związanych z programem studiów w układzie:

  1. Kurs Terapia N.A.P. I i II moduł (50h) - 2 edycje po 15 os. każda, stud. WRR,
  2. Kurs Trener Grassroots C (100h) - 2 edycje po 10 os. kazda, stud. WWFiS
  3. Kompleksowy kurs certyfikowany Wellness&Spa (30h) - 2 edycje po 14 os. każda, stud. WTiR
  4. Kurs Trenera Personalnego (80h) - 1 edycja - 15 os., stud. WWFiS
  5. Kurs Animatora czasu wolnego (80h) - 2 edycje po 15 os. każda, stud. WWFiS

Szkolenia będą miały charakter głównie warsztatowy, prowadzone będą przez praktyków (pracowników firm z dużym doświadcz w danej dziedzinie lub pracowników naukowo-dydaktycznych posiadających doświadczenie zawodowe i praktyczne zdobyte poza uczelnią). Szkolenia będą kończyły się egzaminem, które pozwolą uzyskać uznane, w tym międzynarodowe certyfikaty. Do każdego szkolenia zostaną przygotowane sylabusy przedmiotowe, a program szkoleń nie będzie dotyczył tych treści programowych, które są oferowane studentom w ramach dydaktyki podstawowej.

Szczegółowe informacje dotyczące tematyki poszczególnych szkoleń znajdują się w odpowiednich zakładkach dotyczących danego rodzaju kursu.

+ - Wizyty studyjne i spotkania z pracodawcami Click to collapse

W ramach zadania zaplanowane zostały wizyty studyjnych i spotkania z pracodawcami na uczelni dla każdej z grup. W przypadku spotkań z pracodawcami zajęcia będą miały charakter warsztatowy i dotyczyć będą  kompetencji i  kwalifikacji zawodowych wymaganych przez potencjalnych pracodawców. Zajęcia prowadzone będą przez konkretnych pracodawców i ich przedstawicieli. W ramach zadania kształtowane będą kompetencje analityczne (logiczne myślenie, zdolność oceny sytuacji, szukanie różnorodnych rozwiązań i case study) oraz zaprezentowane będą czynniki pozwalające osiągnąć sukces zawodowy w danej dziedzinie.

Wizyty studyjne służyć mają przede wszystkim prezentacji rozwiązań w zakresie jakości i rozwiązań stosowanych w danych jednostkach/ośrodkach.

+ - Praktyczne warsztaty ze specjalistami Click to collapse

Praktyczne warsztaty ze specjalistami z danej dziedziny poszerzone o kreatywne rozwiązywania problemów (rozwój kompetencji komunikacyjnych i analitycznych).

Zajęcia będą miały charakter warsztatowy i realizowane będą przez trenerów praktyków dla wszystkich 9 grup po 24 godziny każda. Na warsztatach przedstawiane będą konkretne, praktyczne narzędzia i metody oraz prezentowane będą wybrane metodologie dotyczące danej tematyki.

W ramach ww. warsztatów, w zależności od specyfiki kursu, dodatkowo uczestnicy będą realizowali zadania projektowe dostosowane do ich kierunku studiów - grupy 2-5 osobowe (m.in.: opracowanie programu rehabilitacyjnego dla podopiecznych lub zestawu sprzętu rehabilitacyjnego dla ośrodka rehabilitacyjnego, opracowanie programu środowiskowego dla obiektu, zadanie wolontariatu podczas imprez masowych sportowych). Zostaną opracowane projekty wdrożeniowe dotyczące np. planu organizacji imprez masowej, plan zarządzania obiektem sportowym, rekreacji, turystyki.

Dodatkowym celem warsztatów jest nabycie wiedzy i umiejętności rozwiązywania problemów.

+ - Warsztaty przedsiębiorczości Click to collapse

W ramach tego zadania przeprowadzone zostanie 10 godz. wsparcia polegającego na:

+ - Bilans kompetencji uczestników projektu Click to collapse

W ramach tego zadania na początku realizacji projektu przeprowadzony zostanie szczegółowy bilans kompetencji uczestników projektu. Na zakończenie każdego cyklu szkoleń w projekcie będzie przeprowadzony ponownie bilans kompetencji ‘na wyjściu’ oraz szczegółowa analiza porównawcza

W trakcie realizacji projektu oraz po jego zakończeniu realizowany będzie proces monitorowania losu absolwentów.

 

załączone pliki ↷
Pobierz plik (Regulamin rekrutacji i uczestnictwa PRK_studenci.pdf)Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w proejkcie_PRK_studenci[ ][01]290 kB
Pobierz plik (Formularz zgloszeniowy - szkolenia studentow.pdf)Formularz zgłoszeniowey - szkolenia studentów[ ][02]243 kB
Pobierz plik (Oswiadczenie uczestnika_dane osobowe.pdf)Oswiadczenie uczestnika_przetwarzanie danych osobowych[ ][03]237 kB
Pobierz plik (Wzór umowy uczestnictwa w projekcie.pdf)Wzór umowy uczestnictwa w projekcie[ ][04]283 kB
Poprawiono: 03 listopada 2021
  1. Wyniki rekrutacji kurs Wellness & Spa 2023
  2. Rozpoczęcie rekrutacji na kolejną edycję kursu „Wellness&Spa” w roku akademickim 2022/2023
  3. Wyniki rekrutacji kurs Wellness & Spa 2022
  4. O kursie Wellness&SPA
  5. Wyniki potstępowania rekrutacyjnego - kurs 'Terapia N.A.P.' ed. 1 i 2
  6. Zakończenie rekrutacji na kurs Terapia N.A.P. ed. 1.

Podkategorie

Moduł Staże Zawodowe dla Studentów

Moduł Programy Rozwoju Kompetencji

Strona 3 z 8

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • Następny artykuł
  • koniec

Menu RU AWF

  • O projekcie
  • Wsparcie studentów
  • Wsparcie kadry

Menu KPR AWF

  • O projekcie
  • Moduł ‘Programy Rozwoju Kompetencji’
  • Moduł ‘Staże Zawodowe’
  • Moduł ‘Wsparcie kadry uczelni’
  • Wiadomości
  • Inwestycje
  • Dojazd
  • Plan kampusu
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Login

Partnerzy i sponsorzy


© 2025 AKF w Krakowie - strona główna

Na początek